אסטרטגיה עסקית ב-3 צעדים פשוטים

האסטרטגיה העסקית של יצרני ומשווקי מוצרי הטבק והעישון ב-3 צעדים פשוטים:
 
  1. להרוויח מקידום תחלואה ותמותה בקרב הצרכנים.
  2. להגדיר את השימוש במוצר כ"סיכון" ובכך להעביר את תחושת האשמה ללקוחות.
  3. להגדיל את הרווח באמצעות מכירה של מוצרים "מופחתי סיכון" שטרם הוכחה מידת יעילותם.
    בין לבין, לחסום, לעכב ולהילחם בכל דרך ברגולציה אפקטיבית שנועדה להגן על בריאות הציבור ובני הנוער בפרט.
 
לפרטים בהרחבה לחצו> https://on.ft.com/3rLYVjm
המיזם למיגור העישון לוגו לבן

כל העדכונים והחדשות
בנושא מיגור העישון
אצלכם למייל

הירשמו עכשיו