בעיתונים, בדיגיטל ובשטח: פיליפ מוריס שפכה מיליוני שקלים על פרסום אייקוס בישראל

ענקית הטבק פיליפ מוריס השקיעה בכלי התקשורת בישראל כ–22 מיליון שקל בפרסום מוצר הטבק החדש שלה, אייקוס (IQOS), ב–2017. 60% מהסכום הושקע בעיתונות המודפסת, והשאר בדיגיטל. מדובר במחירי מחירון, בעוד המחירים הריאליים נמוכים מהם, לעתים בעשרות אחוזים.

קבוצת ידיעות אחרונות היתה הנהנית המרכזית מהפרסום: מחצית מהפרסום בעיתונות המודפסת (49.2%) היה ב"ידיעות אחרונות", ויותר ממחצית מהפרסום באינטרנט הושקע באתר ynet — כך עולה מבדיקה שביצע המיזם למיגור העישון באמצעות חברת יפעת בקרת פרסום. נתונים אלה אינם כוללים פעולות שיווק כמו קידום מכירות בכנסים וברשתות חברתיות, תוכן שיווקי, תחרויות ומשחקים ועוד — כך שהסכום המלא שהוציאה החברה על החדרת המוצר החדש גבוה אף יותר.

להמשך הכתבה…

מועד: 30.4.2018
בעיתונים, בדיגיטל ובשטח: פיליפ מוריס שפכה מיליוני שקלים על פרסום אייקוס בישראל
כתבה בדה-מרקר על קמפיין סיגריית ה- IQOS בישראל, מטעם חברת פיליפ מוריס

בעיתונים, בדיגיטל ובשטח פיליפ מוריס שפכה מיליוני שקלים על פרסום אייקוס בישראל
המיזם למיגור העישון לוגו לבן

כל העדכונים והחדשות
בנושא מיגור העישון
אצלכם למייל

הירשמו עכשיו