הילכו שנים יחדיו בלתי אם נועדו?

מחקר עדכני חושף כיצד מנצלות יצרניות מוצרי הטבק והעישון את רשת האינסטגרם כדי להכניס עוד בני נוער למעגל העישון הקטלני.
ניתוח הנתונים מראה כי לצד משפיעני הרשת עם מיליוני עוקבים, צצו גם משפיענים "צנועים יותר" עם ממוצע של בין אלפי לעשרות אלפי עוקבים בלבד. עם זאת, רובם המכריע של המשפיענים לא מציינים כלל את העובדה כי יש להם קשרים מסחריים עם היצרניות והמשווקים.
בנוסף, באמצעות שיתופים ותיוגים הדדיים המשפיענים מצליחים לגרום לכך שפוסטים שמפורסמים במדינה אחת זוכים לחשיפה ברחבי העולם וכך ממקסמים את החשיפה שלהם תוך עקיפה של מגבלות רגולטוריות.
לצד הצורך הדחוף בהתאמת הרגולציה והגברת האכיפה, מן הראוי שגם הרשתות החברתיות בכלל ורשת האינסטגרם בפרט ינקטו יוזמה לצמצום החשיפה של בני הנוער למוצרים המזיקים.
למאמר המלא לחצו> https://bit.ly/HEALTH11
 
הילכו שנים יחדיו בלתי אם נועדו
המיזם למיגור העישון לוגו לבן

כל העדכונים והחדשות
בנושא מיגור העישון
אצלכם למייל

הירשמו עכשיו