טעם רע

העובדות והנתונים מוכיחים: הטעמים בסיגריות האלקטרוניות ממלאים תפקיד מרכזי במערך השיווק של המוצרים הממכרים והמזיקים.
לראייה, בארה"ב תוך פחות מ-4 שנים עלו מכירות הסיגריות האלקטרוניות בטעמים במאות אחוזים, כשעיקר העלייה נרשמה בקרב הסיגריות האלקטרוניות החד-פעמיות.
למעשה, המוצרים הממכרים והמזיקים "נעטפו" בציפוי שיווקי מטעה, כך שקהל היעד, לרוב בני נוער וצעירים, רואים אותם ככאלה שאינם ממכרים (״חד-פעמיים״), תוך שהטעמים בעלי הכינויים ה״מגניבים״ גורמים למוצרים להתפס בתודעה כשווי ערך לממתקים וחטיפים.
המאבק למיגור העישון מחייב פעילות חקיקה ורגולציה שתאסור את שיווק המוצרים המזיקים בטעמים שאינם טבק, שכן ברור לגמרי שמדובר באמצעי שכל מטרתו להכניס דור חדש אל מעגל העישון הקטלני.
לכתבה בנושא> https://bit.ly/HEALTH561
 
טעם רע