יש ספק? אין ספק!

מחקר עדכני מטעם כתב העת Science Direct מראה כיצד יצרניות מוצרים רעילים ומזיקים לבריאות יוזמות ומקדמות "ויכוחים" בנוגע לנזקים של מוצריהם המזיקים.
בכך, הן מיישמות את אסטרטגיית "הטלת הספק". תחת המסווה של דיון ניטרלי, הן מקדמות שיח שמעורר ספק בעובדות הידועות בדבר הסכנה שמוצריהם מהווים על בריאות הציבור ובני הנוער בפרט. המחקר מסביר כיצד עצם הטלת הספק מסייעת להם להשפיע על עמדת מקבלי ההחלטות בדבר הרגולציה הדרושה לפיקוח על מוצריהם המזיקים. אסטרטגיה זו פועלת במקביל גם על הצרכנים עצמם ומעודדת אותם להתנסות ובכך ולהתמכר למוצרים המזיקים.
לעיון במחקר לחצו>https://bit.ly/HEALTH349
המיזם למיגור העישון לוגו לבן

כל העדכונים והחדשות
בנושא מיגור העישון
אצלכם למייל

הירשמו עכשיו