לעצור את ההפקר

בדומה למדינות נוספות ברחבי העולם, כולל ישראל, גם בצרפת הסיגריות האלקטרוניות ובייחוד אלו החד-פעמיות (מכונות גם וייפ, וויפ או Vape) הפכו למגפה בקרב בני הנוער. גם שם, המשווקים ובעיקר היצרנים של מוצרי הטבק והעישון מנצלים את הרשתות החברתיות בכדי לעקוף את מגבלות הפרסום הקבועות בחוק. שכן, ברור שחשיפה של המוצרים הממכרים ברשת הטיק טוק למשל, לא נועדה להגיע למעשנים בגירים אלא לבני הנוער, עבורם זאת הרשת הפופולרית ביותר. גם שם, האכיפה בנקודות המכירה רופפת ולוקה בחסר.
רק הירתמות מלאה ואמיתית של כלל גורמי האכיפה ובראשם משרדי הממשלה יכולה לבלום את התופעה המדאיגה ולהגן על הבריאות של דור העתיד.
למאמר המלא> https://bit.ly/HEALTH49
 
לעצור את ההפקר
 
 

המיזם למיגור העישון לוגו לבן

כל העדכונים והחדשות
בנושא מיגור העישון
אצלכם למייל

הירשמו עכשיו