קורי העכביש הדיגיטלי

בדומה לרשתות חברתיות אחרות, גם רשת ה-TikTok משמשת כר פורה עבור יצרניות מוצרי הטבק והעישון, ובעיקר עבור משווקיהם. חרף מגבלות הפרסום, המשווקים עושים שימוש מושכל ומחוכם בשיטות שיווק אורגניות, על מנת להגיע אל קהל היעד – בני הנוער.
למשל, הם מעלים קליפים קצביים ברוח הפלטפורמה, בהם מתועד קו הייצור של המוצרים הקטלניים.
במידה ומדווחים על החשבונות והם נפסלים ונמחקים, אותם משווקים שבים אל הזירה עם חשבון חדש. זאת ועוד, עד לרגע הפסילה, בני הנוער מספיקים להיחשף למוצרים, וחלקם כבר מגלים את הקישור הישיר לאתר, שמשמש נקודת מכירה למוצרים.
נוסף על כך, היות והאלגוריתם של הרשתות החברתיות פועל בשיטת "קור העכביש" – כל חשיפה של קהל היעד לתוכן הנ"ל "מסמנת" את הגולשים כמתעניינים בנושא, ובכך הפיד שלהם מוצף בתכנים נוספים הקשורים למוצרים המזיקים.
למותר לציין כי גלגלי הרגולציה והחקיקה אינם עומדים בקצב של העידן הדיגיטלי, ובשלב זה הם אינם מצליחים למנוע את התופעה המדאיגה.
למאמר המלא בנושא> https://bit.ly/HEALTH69
קורי העכביש הדיגיטלי