אופנה באה והולכת

אופנה באה והולכת, אבל הטקטיקה לעולם נשארת…
ספר חדש חושף – ולמעשה מאשרר – את החשדות: אמנם יצרני מוצרי הטבק והעישון השיקו קו חדש של מוצרים, אך טקטיקת השיווק נותרה בעינה – שיווק מסיבי של דוגמיות באמצעות חנויות "פופ אפ" ודוכנים באירועים, על מנת לעודד התנסות של בני נוער וצעירים.

הניקוטין שבמוצרים כבר יעשה את מלאכת ההתמכרות. לראיה, בתוך פחות מעשור הסיגריות האלקטרוניות כבר הפכו למגפה בריאותית בקרב בני הנוער בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם. נוסף על כך, יצרני ומשווקי המוצרים הקטלניים עקפו את מגבלות הפרסום והשיווק הקבועות בחוק ושיווקו את המוצרים באגרסיביות באמצעות ידוענים שהצטלמו עם המוצרים תוך יצירת תגיות שמובילות לאתרים המקדמים את המוצרים.

לדיווח המלא ולשיטות נוספות באתר BuzzFeed לחצו כאן.
 
אופנה באה והולכת