אלף עטיפות לא יסתירו את האמת

יצרניות מוצרי הטבק והעישון אמנם נמצאות בעיצומו של מסע מיתוג מחדש, תחת הכותרת של "קידום עולם ללא עשן", אך בפועל ממשיכות לשווק מוצרים מבוססי ניקוטין, על מנת להמשיך ולמכר את קהל היעד, ובראשו בני הנוער והצעירים.
לאמיתו של דבר, מאמצי שינוי התדמית נעשים על רקע הירידה המתמשכת בצריכת מוצרי העישון המסורתיים לטובת מוצרים חדשים. במילים אחרות, אנו עדים לקרב מאסף שכל מטרתו שימור השליטה על שוק שמבוסס על צרכנים צעירים שמתנסים, מתמכרים והלכה למעשה נלכדים במלכודת הניקוטין הקטלנית.
למאמר המלא לחצו כאן
 
אלף עטיפות לא יסתירו את האמת המיזם למיגור העישון