כל האמצעים. בכל מקום. ובכל זמן.

יצרניות מוצרי הטבק והעישון מצאו דרך מקורית וערמומית לעקוף את מגבלות הפרסום והשיווק במסך הקטן. מתברר כי יצרניות הרכבים שמשתתפות במרוץ מקבלות חסות ישירה של חברות הטבק שבאה לידי ביטוי בפרסום על גבי המכוניות ותחנות העצירה (pitstops) בשולי המסלול. כעת, תודות לפופולריות של סדרת הדוקו על המרוצים שהפיקה נטפליקס, קהל חדש שלא בהכרח מתעניין בספורט המוטורי, נחשף למוצרים המזיקים. כך למשל, בשנה האחרונה אחוז הנשים שצופות בסדרה זינק במעלה מ-30%.
המיזם למיגור העישון קורא לרגולטורים בארץ לבחון האם הסדרה עומדת במגבלות הפרסום והשיווק של המוצרים המזיקים כפי שנקבע בחוק בישראל.
לדיווח על התופעה המטרידה לחצו עכשיו> https://bit.ly/HEALTH007
 
כל האמצעים. בכל מקום. ובכל זמן.