העובדה שיצרניות מוצרי העישון מנצלות כל פרצה כדי לקדם את מוצריהן הקטלניים ידועה ומוכרת.
אבל שיתוף הפעולה מצד גופי שידור זה לא מובן מאליו ולגמרי לא ראוי.
כך למשל, בסדרה המדוברת "Stranger Things ", נחשפים הצופים, צעירים ובני נוער בעיקרם, למותגי עישון מובילים. בנוסף, הסדרה מקבלת דירוג של 14+, כלומר, בדיוק לגיל הכניסה של קהל היעד העיקרי של היצרניות.
קשה שלא לחשוד שיש "יד נעלמה" שתכננה מראש את המהלך המתוחכם.
השילוב של החופש הגדול ושעות הפנאי המרובות הצפויות לבני הנוער, מהווה כר פורה לחשיפה יתרה לתכנים שמעודדים התנסות והתמכרות למוצרים. מן הראוי שחברות הסטרימינג ו "Netflix" בראשן יובילו מדיניות נוקשה יותר כלפי שת"פ עם יצרניות מוצרי העישון וכך יגנו על בריאותם לשל בני הנוער.
לדיווח המלא לחצו> https://bit.ly/HEALTH322