עידן חדש, אסטרטגיה ישנה

גם בעידן הדיגיטלי, יצרניות ומשווקי מוצרי הטבק והעישון לא בוחלים באמצעים כדי להגיע אל בני הנוער, קהל היעד העיקרי שלהם. בעוד שבנקודות המכירה הפיזיות החוקים קלים יחסית למעקב ואכיפה, הרי שבערוצי הדיגיטל השוק פרוץ לחלוטין.
חרף מגבלות שנקבעו בחוק, בני הנוער יכולים להשיג את המוצרים המזיקים באין מפריע, כולל באתרים רשמיים.
הדרך למיגור העישון והגנה על דור העתיד מחייבת חשיבה והתגייסות לאלתר של רשויות הבריאות, המשפט והסייבר כדי למנוע היווצרות דור נוסף של מכורים.
לדיווח המלא> https://bit.ly/HEALTH79
 
 
עידן חדש, אסטרטגיה ישנה