עם שטיקים ועם טריקים

יצרני ומשווקי מוצרי הטבק והעישון ממשיכים לנצל כל פרצה בחוק. כך, למשל, בארה"ב הם עקפו את האיסור לפרסם מוצרי עישון בטעמים באמצעות שינוי שמות המוצרים. את מקומם של תיאורי הטעמים שנאסרו ע"פ חוק, החליפו כינויים מעולם התוכן של הצעירים, מתוך מטרה ברורה לקרוץ לקהל היעד בידיעה שכך הם ישמרו על השיח עימם. שיטת השיווק הזו אמנם מוכרת גם מתחומים אחרים, כדוגמת שוק המזון (ע"ע שמות הגלידות של בן אנד ג'ריז), אך כאן מדובר במוצרים ממכרים וקטלניים.
המקרה הנ"ל מהווה צפירת אזהרה למחוקק בישראל, בבואו לקבוע את החקיקה בנוגע למוצרי עישון בכלל ואיסור שיווק מוצרי עישון בטעמים מובחנים בפרט.
לדיווח המלא לחצו כאן
 
 
עם שטיקים ועם טריקים