צמצום – הפחתה – מיגור

אם אסטרטגיית השיווק של יצרני מוצרי העישון הינה חשיפה מרבית לבני הנוער, אז הפחתת החשיפה והנגישות היא המפתח להגנה על הנוער בדרך למיגור העישון. אי לכך, יש לברך את הרשויות באוסטרליה ,שמקדמות בימים אלו הפחתה משמעותית של נקודות המכירה של מוצרי העישון, כחלק ממדיניות כוללת וארוכת טווח למיגור העישון. יש לקוות כי גם בשאר העולם, ובישראל בפרט, תאומץ מדיניות דומה.
לכתבה בנושא> https://ab.co/3pwhCqo
 
 
המיזם למיגור העישון - צמצום-הפחתה-מיגור