רגולציה, בקרת פרסום ומה שביניהם

נתונים עדכניים אודות הוצאות הפרסום של סיגריות אלקטרוניות בארה"ב מראים על ירידה דרסטית שחלה בהן במהלך מגפת הקורונה (לצד עצירת הפעילות של חברת JUUL), ועלייה בהוצאות מיד עם חזרת השוק לפעילות, עם היציאה מהמגפה. מכאן ניתן להבין עד כמה קריטי הפרסום עבור יצרניות המוצרים הממכרים, וחשוב עוד יותר – כמה משמעותי להמשיך ולהדק את הפיקוח על דרכי הפרסום והשיווק באמצעות רגולציה ואכיפה יעילה.
למאמר המלא לחצו> https://bit.ly/HEALTH998
 
 
רגולציה, בקרת פרסום ומה שביניהם