במסווה של חדשנות: כך חברת הטבק ענקית הסיגריות מנסה לעקוף מגבלות פרסום

אותה הגברת בשינוי האדרת. רגע לפני שהחוק לאיסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון נכנס לתוקף ומתחיל להיות מיושם בשטח, חברות הטבק ומוצרי העישון כבר איתרו את הפרצות שמהן ניתן להמשיך בשיווק מוצריהן הממכרים ומזיקים לבריאות. כך למשל חלק מהחברות משיקות מגזינים לקידום "חזון של עולם ללא עשן" שבו מוצרי עישון הפועלים על מנגנוני אידוי מוצגים כאמצעים לגמילה תוך עטיפתם באריזה של גאדג'טים מעולם הסטארט-אפ. למותר לציין כי אותם מוצרים "חדשניים" מכילים ניקוטין, שממשיך לגרום להתמכרות ולשימור קהל הצרכנים.

כתבתו של מתן חודורוב בחדשות 13 על אתר חדשנות של חברת הטבק.

פוסטים אחרונים​