פועלים על פי חוק ותחת רגולציה

"פועלים על פי חוק ותחת רגולציה עצמית מחמירה ביותר"
זאת התגובה הלקונית של יצרנית סיגריות ומוצרי טבק מובילה לאור ממצאי מחקר שחשף כי למעלה מ 60%!! מסך הוצאות הפרסום של מותגי העישון שלה כוונו למגזר החרדי. בכך יצא המרצע מן השק וחשף כי תחת המסווה של "קידום עולם ללא עשן", יצרנית מוצרי העישון פועלת להנצחת תופעת העישון בקרב אוכלוסיות מחתך סוציו-אקונומי נמוך לאור ההבנה שמדובר בקהל יעד שהוכח סטטיסטית כי קל יותר לפתות ולהכניס למעגל העישון הקטלני.
למאמר אודות המחקר של הדוקטורנטית אמל חייט, בהובלת ד"ר יעל בר זאב מבית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטה העברית לחצו> https://bit.ly/HEALTH-210
 
פועלים על פי חוק ותחת רגולציה עצמית מחמירה ביותר